Rimmeruv Svet

Vítejte na stránkách plný zázraků, poznání a.... zázraků! Vítejte v Rimmerově Světě!

čtvrtek, dubna 14, 2005

Vikendovy program

Musim vam rict, ze jsem ocekaval, ze psani blogu bude neco jednodussiho. Rikal jsem si "tak prece kazdy den se neco stane a kdyz bude nejhur, vytahnes jednu ze svych historek co si pamatujes". A ejhle... Dny ubihaji stale stejne ci podobne, coz se vzhledem k tomu, ze chodim do prace dalo cekat, a historky povazlive dochazeji. Pokud tedy nechci psat o tom, jak jsem kdysi v opilosti usnul v autobusu a pritom ztratil sveho kamarada nebo jine podobne historky s alkoholem, kterych jsem za svuj zivot taky par zazil.

Po vylozene nepovedenem minulem postu - ano, priznavam, ze to to bylo, jak by rekl sir Humphrey, ukvapene, nebyla na to ta spravna doba a setkavalo se to se spoustou administrativnich problemu - se musim polepsit, nebo mi utece i posledni staly ctenar Maccros. Timto mu davam hold a vpisuji ho do dejin tohoto blogu. Haleluja!

Dneska rano jsem premyslel o svem programu na dalsi dny. Dneska tradicni bowling, uz se tesim jak si zahazu. V sobotu mam v planu navstivit fotbalove derby Slavia - Sparta. Zamerne jsem vynechal patek, protoze o nem bych se chtel trosku rozepsat.

V patek mam naplanovanou navstevu jednoho sveho kamarada. Opravdu dobreho kamarada ze zakladni skoly se kterym si velmi dobre rozumim. Dokazeme se spolecne bavit a povidat si o vsem moznem... To me tak pripomnelo, ze mi dodneska nevratil dve knizky, ale to je mimo debatu... Jindy bych se tam tesil, opravdu. Tentokrat ne. Zoufale se mi tam nechce, ale slibil jsem mu nejakou pomoc s pocitacem. Mozna se ptate jaky je ten duvod takoveho obratu o 180 stupnu. Rika se, ze vetsina kamaradstvi konci kvuli zenske. A ono je to i v tomhle pripade. Ne ze bych mu pokukoval po pritelkyni, to teda opravdu ne, nebo naopak ze on by pokukoval po me. Naopak. Jeho pritelkyne je neco, co absolutne nemuzu vystat!!! Rekneme si to popravde, je to neco hrozneho. Ja jsem obcas znamy tim, ze si moje slecna se mnou dela co chce, radsi nez se hadat, tak to udelam podle ni, ale oproti kamaradovi to mam jako bych bydlel on na Kube a ja v Anglii.

Uz to vidim jak zase bude blbe koukat ze si dame pivo. Uz to vidim jak bude stale pozorovat hodiny a naznacovat - tak uz je cas, panove. Je to neco neuveritelneho. Nedavno jsme se s kamaradem zcela nahodou potkali v Praze v metru, na Florenci. Jeli jsme stejnym smerem a tak rikam, pojd, dojdem na pivo, pokecame,brzo budes doma. Do hospudky jsme prisli v sedm. Dali si pivo, kolega zavolal ze se opozdi. Neslysel jsem obsah rozhovoru, nastesti. Smutne poznamenal, ze musi v osm jet, ze ma byt v pul devate doma. Skoro jsem explodoval! A pak jsem nad tim mavnul rukou. No co...Nejak to dopadne.

S kamaradem jsme chteli jet v lete na Slovensko.Jen tak, s autem se stany... Jet tam kam budeme chtit a kdy budeme chtit. Naplanovali jsme si to uz minuly pozdim, oba jsme se na to tesili. Asi v breznu jsme si rekli, ze to nema cenu. Ja jsem to rekl prvni. Kdyby jela s nami, tak to vydrzim tak dva dny a pak ji neco reknu.... A rozhnevat si kamarada kvuli zenske, to se mi teda moc nechce.

Vubec co tak sleduju okoli, tak s pritelkynemi ma problemy kazdy, nebo skoro kazdy. Nikdy to neni uplne v poradku. Ta nechce nikam chodit a nuti ho byt doma, ta zase chce porad nekam chodit, tamhleta nadava ze pije, jina zase pije sama moc. Jedna je radsi doma a nechava ho chodit samotneho, druha je radsi doma, ale neni rada sama....Nikdy jsem nevidel par kde by bylo tohle vsechno v poradku a bez dohadovani. Asi existuje, mam i jeden tip, ale nechci ho rikat nahlas. Stejne je neznate.

8 Comments:

  • At 2:14 odp., Anonymous Anonymní said…

    Tak to zdvojnásob, moje žena je naprosto supr a pokud s něčím nesouhlasím, nenutí mne do toho a ani pak není uražená apod. Šťastný to muž! :-)

     
  • At 2:19 odp., Anonymous Anonymní said…

    Mimochodem - napsat že se nic neděje, co to squělý pondělí co jsme na Letný rozstříleli ševce 2:0? Akorát jsem se nemoh na fotbálek soustředit, páč mě furt rušilo, jak sis tam pořád povídal s údem! :-D

     
  • At 6:02 odp., Anonymous Anonymní said…

    njn, ženský kazej partu :-))

     
  • At 10:37 dop., Anonymous Anonymní said…

    jj 2:0 a pekna fotbalova kvalitka co? :o)).

     
  • At 11:31 dop., Anonymous Anonymní said…

    Maccrosovi osobně trvalo rok, než ženskou naučil, že u sportu se mlčí, s kamarády na pivo se dvakrát třikrát týdně chodí, tréninky jsou pravidelné...
    Dneska to sice není bez škraloupů, ale v pohodě...jde taky hlavně o to, aby se i drahá polovička dokázala zabavit sama - a co si budeme povídat, drtivá většina z nich na nás visí a vlastní zájmy pokulhávají....:-)))))

     
  • At 9:17 odp., Anonymous Anonymní said…

    Tak to jsi píchnul do tématu tak na několik desítek tisíc diplomových prací, takže asi nemá cenu to nějak detailně rozpitvávat bo každý máme x-vlastních a x-blízkookolních zkušeností. Podle mě je každý vztah souborem kompromisů a tolerancí, kde je ideální, když je poměr cca vyrovnán, což je reálně dosti problematické.... :-/

     
  • At 3:47 odp., Anonymous Anonymní said…

    Nazdar vy obrazy uslechtileho muzstvi dokazujici si svou silu a hrdost sportovnimi vykony fotbalovych tymu na domacich hristich. Kdybyste meli do ceho pichnout, tak si nebudete muset ventilovat sve mindraky na zapasech Sparta-Slavie apod. Obdivuju zeny ktere na Vas visi, asi nemaji chudinky jinou moznost.
    Kocour

     
  • At 3:00 dop., Anonymous Anonymní said…

    Hello Arnold J. Rimmer,

    After reading your blog "Vikendovy program", I believe you will find my site on college admission exams to be very helpful.

    To give you an idea of our wide range, some of the recent searches that found our site included ... college entrance requirement act, how to review for college entrance exam, sample math compass test for college entrance, ap classes and college entrance, compass college entrance exam, ppst college entrance exam, gmat college exam entrance test and high school requirements college entrance.
    We have hundreds of study prep guides and aids to help you ace your exams without weeks and months of endless studying.

    Kind Regards
    Emily

     

Okomentovat

<< Home