Rimmeruv Svet

Vítejte na stránkách plný zázraků, poznání a.... zázraků! Vítejte v Rimmerově Světě!

pondělí, března 14, 2005

Superstar Tipovací ligy

Byl jsem zase v práci - stejně nesmyslná věta jako když si v "Básnících" při natáčení serialu pro mládež v půl osmé ráno sdělují otázku "Jdeš do školy?". Celá cesta se překvapivě nesla v klidném duchu... Autobus prázdný, druhý mi jede na čas, dokonce i výtahy prázdné (že by recece v cestovním ruchu?). Obtěžkán svačinou na celý den - lidi mi neustále říkaj, že mám více jíst - vcházím s vítězoslavným úsměvem do centra naší firmy. Dělám běžné procedury jako každý den - nahlížení do Sportu a MFDnes, když takhle slyším sekretářky. "Viděla jsi včera Superstar?? Kdo postoupil?" "No ta holka a takovej ten..." "Fakt jo? No tenhle taky nebyl špatnej...." Odcházím. Bez novin... Ach jo, co jsem komu udělal?
Superstar nesleduju. Přiznám se, že minulé finále jsem sledoval. Snad ze zájmu nebo prostě zblblej reklamou. Bohužel jak to dopadlo jsem se dozvěděl až z novin, protože v době totálního vyvrcholení -šokující vypadnutí Samera Issy či dívčí válku mezi Anetou a Šárkou -jsem byl v Turecku. Ale nějak mi to nevadí.
Příjde mi, že je to soutěž na zaplácnutí času. Půl roku se soutěží, další půl roku se o vítězi či poražených mluví. Půl roku bojují, půl roku rejžují. A pak znovu, nová sezona.

Popravdě řečeno, většina minulých finalistů je mi nesympatická. Zvláštní pifku mám na Šárku Vaňkovou. Nesedí mi její styl "totál Fréé" holky, nesedí mi její vystupování ani zpívání. Nedávno jsem se díval, popravdě řečeno bohužel, na pořad "Deska roku". Co ta tam zpívala, to bylo něco úděsného. Dejme tomu, tohle všechno bych ještě přenesl přes srdce, nemusí se mi to líbit, nemusím to poslouchat, nemusím to mít rád. Nebudu to sledovat. Ale co mě nejvíce naštvalo byla jedna věc - předvolební koncerty ČSSD! Ať se na mě nikdo nezlobí, ale v čem je rozdíl mezi tím když za peníze propaguju politické ideologii či politickou stranu a prostitucí? Nevadí mi, když někdo dělá reklamu na Kosmodisk, máslo, robota do kuchyně nebo cokoliv jineho. Tím, že si to nekoupím nemám žádnou újmu. Ať si jiný tu věc koupí, zkazí či zlepší život jen sobě samému. Ale když některá tato "hvězda" propaguje politickou stranu, a ten který ji naletí, tak nezkazí život jen sobě, ale třeba i mně...pokud strana uspěje a dodrží svůj volební program. Ne, to nechci.

To je důvod, proč je Vaňková u mně v nemilosti. Stejně tak jako někteří ostatní. Opět zmiňovaný pořad Deska Roku... Nějakou kategorii vyhráli Finalisté superstar - bylo dojemné, jak se Poláček či Dolinek hrnou na podium pro svoji cenu....:-(
Jak jsem řek - nejvíce mi je sympatická Aneta Langerová, která přesto, že celou soutěž nakonec vyhrála, mi přišla stále stejná - řekla že nebude brát žádnou nováckou šou. Své slovo dodržela. Dělá hudbu co jí baví a co má ráda. Nemusím její písničky, ale uznávám ji za tuto věc, za to, že alespoň navenek, zůstala tou Anetou jako dříve.

Jeden kolega z Německa mi při prvním dílu Superstar vyprávěl, že to sleduje z učebních důvodů. Že to pořád srovnává se "Deutschland Such Superstar!" (omlouvám se, ale moje němčina je stejně špatná jako moje holandština či portugalština :-)). A že se to vůbec srovnávat nedá, protože to české mu příjde takové amaterské a divné. Tomu já tleskám, sledovat něco jen proto, aby měl větší přehled. To bych asi nedokázal, bohužel.

Přihlásil jsem se do tipovacích soutěží na diskusích iDnes. Jedna, od kolegy z Brna, je o Lize Mistrů. Po prvním kole jsem obsadil 18.místo. Bohužel z osmnácti lidí... :-) Krach! Další soutěž, tentokrát připravena olomouckým kolegou, je o Gambrinus lize. Tam jsem zatím taky poslední, ale cítím naději. Bohužel kluby jsou většinou proti mě.

Sedm hodin večer, hurá na večeři. Tak snad zase někdy!

Arnold J.Rimmer BDP

5 Comments:

  • At 3:20 odp., Anonymous Anonymní said…

    Arnolde, jako zoufajícího si člověka Tě Maccros nezná, nebo spíš netipuje, že by jsi jím byl. Tudíž tvoje superstarské poslední místa v Maccrosově a Číčově tipovačce ber jako odrazový můstek k lepším zítřkům....:-)
    Co se týká článku, Maccros zdvihá palec...

     
  • At 3:36 odp., Blogger Arnold J. Rimmer said…

    Maccrosi, dik. Jakou zoufajiciho cloveka bys me mohl videt v pracovni dobe, kdy absolutne nestiham. A jen vidim jak papiry narustaji... V tom pripade nejsem vsak ani tak zoufaly jako spise sileny - slovo "do kelu" je pak jedno z tech mirnejsich slovnich spojenich...

     
  • At 3:20 odp., Anonymous Anonymní said…

    Ne "do kelu" ale "do kosmu..." Jeste ze nas drzi pri zivote nase pratelstvi se "sbirkou zpivajicich brambor". Ahoj a budu se tesit na pristi sileny den.

     
  • At 10:47 odp., Blogger Arnold J. Rimmer said…

    Ještě že tě mám Kocoure, tvůj šatník je neskutečný.... Zvláště mě dostává taková ta "školní sukénka" :-) Ale jak jsem řek....Vzhůru jen vzhůru, na vrcholek Zigguratu :-)

     
  • At 11:27 dop., Anonymous Anonymní said…

    Hele Eso,
    tos jeste nevidel mou skrin, ta zasahuje do nekolika casovejch pasem. To vis vypadam dobre, muj stin vypada dobre, vypadat jen o kousek lip, tak me zakazou a to bych ti nemoh udelat.

     

Okomentovat

<< Home