Rimmeruv Svet

Vítejte na stránkách plný zázraků, poznání a.... zázraků! Vítejte v Rimmerově Světě!

pátek, března 04, 2005

Konecne si porid ICQ!!!

Rekl jsem si, ze nemuzu dopadnou jako skutecny Rimmer, jehoz zapisky zacaly prvniho ledna s predsevzetim, ze bude pravidelne zapisovat sve poznatky a uspechy a ze doufa, ze budoucim generacim prinese jeho denik stejny uzitek jak pameti Napoleona Bonaparteho. Dalsi zapisek byl pak nekdy v cervnu znel "Narozeniny teticky Meggie".. Tak tohle ne!

Napadlo vas nekdy premyslet o tom, ze o nektere veci neslysite buhvi jak dlouho, rok, dva, tri a najednou se ta vec okolo vas objevi kazdym okamzikem? Mne se to stalo zrovna tento tyden a to se zarizenim ICQ. Osobne tento zpusob komunikace nepouzivam, zrejme kvuli tomu, ze doma jsem nemel staly internet a v praci mame MACy na ktere nechci nic instalovat - umim si totiz dobre predstavit administatorova slova "Tys to zaviroval nejakym ICQ????!". Vlastne jsem ho ani k nicemu nepotreboval, prislo mi to zbytecny. Nekdy pred pul rokem na me kamarad vybafl "Mas ICQ???". Moje odpoved ze ne ho mirne deprimovala, zrejme kdybychom se neznali dele, tak mi rekne, ze jsem clovek zijici skoro ve stredoveku a nekdo, kdo nechape tyhle vymozenosti vyspele spolecnosti. Nicmene od teto doby na me ICQ porada doslova hon, hon jenz se v tomto tydnu silne zvetsil.


Za nejaky cas jsem byl tercem dalsiho "utoku" ICQ.Mam kamarada v Nemecku, opravdu hodne zamestnaneho cloveka. Piseme si maily, kdyz priede do Prahy, tak jdeme do hospudky a pokecame... Problemem je ze nase prace nam v posledni dobe nedovoluje si trvaleji psat, tak mi nekdy ke konci minuleho roku nabidl - porid si ICQ!!! Uz zase....ani jsem tenkrat na jeho dotaz, zda mam tento system zabudovany ve svem pocitaci, neodpovedel...

Zjistil jsem ale, ze ICQ neni jenom problemem mym, ale trapi i jine... Byl jsem v lednu letosniho roku u sveho kamarada v Brandyse nad Labem. Dali jsme si pivko a delali veci na pocitaci. Mam dojem, ze jsme zkouseli muj novy prenosny vysokorychlostni internet. A behem naseho zkusebniho provozu na mne spustil "Hele vole, mne se sem naistaloval nejaky hajzlik, nejaky "ii ce kve..." a ja se toho nemuzu zaboha zbavit". Zpozornel jsem, neb smycka jenz na me ICQ chystala se povazlive zacala stahovat... Protiutokem na ni! Zavelel jsem, sedl k pocitaci a nebohou aplikaci ICQ po mensich obtizich odistaloval. Tak a ma to, ted si na me uz netroufne!
Chvili dalo ICQ pokoj, ale to by nesmela existovat moje pritelkyne /fuj, takove rouhani, ja doufam, ze ji ted nezvoni v usich/.... Zacala mi nedavno vypravet pribeh jenz se odehral v nemocnici kde drive pracovala. Kolektiv jednoho hocha a asi 15 divek...CHudaka kluka nachytaly... Dele nez tri mesice ho vodily za nos, psaly mu zpravy od imaginarni osoby opacneho pohlavi pomoci.... ja myslim, ze uz vite, jakeho prostredku.... ICQ!!!! Z kancelare do kancelare, pipaly zpravy prichozi, hoch s nadejemi, divky s legraci. V tu chvili jsem malem prisahal, ze neco takoveho me domu nikdy nesmi.

A ted konecne tento tyden....frontalni utok ICQ.Ne nepodobny spojenecke operaci Overlord. Podotykam, ze jednotlive osoby se neznaji, takze se ani nemohly domluvit /pokud si tedy za mymi zady nepisi pres ICQ :-)/... Utery - pise kamarad z Nemecka, ze vubec nestiha, a ze pro rychlejsi komunikaci si mam poridit ICQ. Ale vsak jo... v utery vecer mam sraz s kamaradem...shodou okolnosti je to ten ktery poprve pred tim pul rokem polozil na stul tema ICQ. Obratil se na me opet se svym dotazem "Uz jsi si konecne poridil ICQ???"... ne, tohle ja nemam za potrebi. Dalsi rana prisla z opravdu necekane strany... Vola mi kamarad z Bele pod Bezdezem, pocitacum rozumi jeste mene nez ja, a vyhrkne na mne "Tak uz mi tady instaluji internet a mam nove ICQ, tak si napis cislo..." pomoc!!! Malem prastim telefonem, cislo si pisu a slibuju, ze o vikendu se na to podivam /lzu, o vikendu nemam ani chvilku cas a navic mam stale problemy s domacim pocitacem/...

Musim byt svetovy a moderni! Co nemuzes porazit s tim se spoj!! Ve stredu jdu na sklenicku s kolegyni.... tentokrat utocim ja "Mas ICQ?" ptam se. Ne, odpoved lahodi memu uchu. Hura nejsem jedinej na svete co to nema.... nadeje, ze ICQ porazim je o neco vetsi. Mam spis ale dojem, ze prece jen podhlehnu a na zkousku si tohleto ajcikvecko do sveho pocitace dam... Kvuli kolegovi z Nemecka, samozrejme, ne proto ze me zajima jak to funguje...:-)

Popravde ale, umite si dneska nekdo z vas predstavit, jak se lidi dorozumivali pred x lety kdy nebyl mobil, pevna linka byla jen nekde a pocitac byl vynalezem kapitalistickych vydriduchu? Dnes nam nestaci ani email....

7 Comments:

Okomentovat

<< Home