Rimmeruv Svet

Vítejte na stránkách plný zázraků, poznání a.... zázraků! Vítejte v Rimmerově Světě!

čtvrtek, března 03, 2005

Zacatek

Zdravim vsechny co zavitali na muj blog. Dneska jsem se rozhodl, po tom co jsem vcera vedl rozhovor s jednou kolegyni, ktere jsem kdysi daval precist par svych "umeleckych" pokusu, ze bych chtel zase zacit psat neco z toho, co si myslim, publikovat nekde svoje nazory a vubec vsechny veci, ktere me pres den napadnou, ale vetsinou zapadnou nekde v nenavratnu. Tak doufam, ze mi to pujde nejak aspon uspokojive.

Nazval jsem tento blog "Rimmeruv Svet" dle sveho nicku na diskusich. Nic lepsiho me nenapadlo, taky jsem si vzpomnel na svuj oblibeny serial Cerveny Trpaslik, kde byl Rimmer hlavnim hrdinou.

Dnes je ctvrtek dopoledne... ALe ne, mozna by vas zajimalo neco o mne, nejdrive, abyste vedeli kdo vubec jsem. I kdyz predpokladam, ze vetsina z tech co sem budou snad chodit uz me znaji..Cerstve jsem zacal sestou petiletku sveho zivota, ziji ve meste o kterem se rika, ze ma 100 vezi a pracuji ve firme jehoz majitel si vydelava na lidech jenz si mysli, ze rozumeji sportu :-)
A propos... sport. Prvni dnesni tema... Jiste znate ten pocit, kdyz si neco nekdy naplanujete a pak vam to zmari udalost jenz nemuzete ovlivnit.... Presne toto se mi stalo dnes... V utery jsem byl v hospudce s jednim se svych davnych kamaradu... Zname se uz asi 12 let, proste strasne dlouho. Bohuzel v posledni dobe jsme se videli udesne malo, tedy vubec. S usmevem jsem rikal, ze az odjede po skole do Norska, ze se budeme vidat casteji nez ted. Ale to jsem odbocil. Pozval me na sobotu do sveho rodneho mestecka, na oslavu svych narozenin. Rikam mu - O.K. rad prijedu, ale v nedeli musim byt v pet na Letne, protoze jdu na fotbal. To stihnes, to stihnes... Domluveno, vyrizeno, vsechno pripraveno. Vcera prijdu z prace a co nevidim - kvuli snehove kalamite zruseno sest duelu prvni ceske fotbalove ligy. Hrat se bude jen v Jablonci a na Sparte. Pohodicka, vsechno klape tak jak ma byt. Dneska se dozvidam, ze zapas na Sparte byl prelozen kvuli televizi z nedele na sobotu, na 14:25. Zpenila se ve mne krev. Ja chapu, ze televize dava velke penize do fotbalu, chapu, ze je nejaka smlouva... Ale prijde mi krajne sproste prelozit zapas kvuli teleivizi tri dny pred vykopem.
Nastesti moje plany jdou zmenit. Ja se prispusobim. Ale jsou lide, kteri si planuji vikend tak aby vse stihli. A ted jim nekdo kvuli hejhulum z NOVY prekomplikuji jejich plany... Stale se rika "vse pro fanousky", male ligove navstevy, ale mne prijde, ze fanousek je bran jako blbec, ktery ma vubec dekovat ze se muze divat.
No nic, pro uvod to stacilo. Jdu se kouknout jak to vypada.
Pro ted se mejte.

Arnold J.Rimmer BDP

6 Comments:

  • At 12:56 odp., Anonymous Anonymní said…

    tak jsem 1., no..... :-)))))

     
  • At 3:15 odp., Anonymous Anonymní said…

    je to super, ale chtelo by to foto. Samozrejme ze ne tve foto, co by na tobe kdo videl, ale foto nudisticke plaze v Acapulcu, plne nahych rozpustilych zajicku /pravda ze k tomu by to chtelo jeste fotostroj casu, ale...../Jinak mam jeste jednu pripominku, chybi ti v titulu SDP. pa pane Rimmere zdravi Vas Kocour.

     
  • At 1:51 odp., Anonymous Anonymní said…

    Nazdar Rimmere, tak vidis, kdybych nebyla nemocna, tak bys neprozil takove dobrodruzstvi s nasimi Europrateli s hrdelni kreci, protoze byses hodil marod hned v pondeli. Takhle jsi to odlozil az na ctvrtek. Nic ve zlym, ale prosim te prezij, a pristi pondeli nas ceka nove dobrodruzstvi ve vytahu.
    pa Kocour

     
  • At 4:17 odp., Anonymous Anonymní said…

    Hele Arnolde, jedna vec me mate. Ty stranky pouzivaj takovou podivnou smes cestiny a angliny, jak je u Tveho profilu uvedeno Gender: male, znaci to, ze mas male pohlavi nebo ze ses chlap? ;-) :-D

     
  • At 5:14 odp., Blogger Arnold J. Rimmer said…

    Paní Poborská, je to tak, že to je mezinárodní blogovací sféra... A ne všechny texty jdou přeložit - některé jsem prostě nikde nenašel. Takže to bohužel je takhle.. A k vaší otázce: Někdo říká muž, někdo říká malé :-))

     
  • At 2:57 dop., Anonymous Anonymní said…

    Hi Arnold J. Rimmer,

    As a result of reading your blog "Zacatek", I think you will discover my site on college entrance tests a great help.

    To illustrate our diverse range of tests, here are some of the latest search terms that located our site ... reading tests for college age students, act/sat college prep tests, interest and aptitude tests for college students, act college tests, college assessment tests, college career tests, attitude and groundwork for college entrance and college entrance exam study sheet.

    We have over 200 study prep guides and aids to help you sail through your exams without weeks and months of endless studying.

    Best Regards
    Emily

     

Okomentovat

<< Home