Rimmeruv Svet

Vítejte na stránkách plný zázraků, poznání a.... zázraků! Vítejte v Rimmerově Světě!

úterý, března 08, 2005

Tata Medved hraje Bolivii v rannim autobusu

V dnesnim prispevku bych rad shrnul par veci, ktere me za uplynuly den budto napadly, nebo by teoreticky mohly byt castecne zajimave. Uvidime jak mi to pujde.
Tak mohl bych zacit rovnou tim co se stalo naposledy. Ranni cesta autobusem do prace...no ranni, okolo osme hodiny. Ona i ta osma je obcas dost brzo... Kazdopadne jezdim kazdy den stejnou linkou, ovsem v jiny cas. A zjistil jsem, ze ac v Praze, tak casto jezdim stale se stejnymi lidmi. Casto mam chut jim rict "Zdar, tak dneska zase do prace, co?" protoze mi prijde, ze uz se proste zname, kdyz se vidime skoro kazdy den.
Dneska byla ale ucast slabsi. Ja, jelikoz nevim jak se lidi ve skutecnosti jmenuji, si jednotlive osoby pojmenovavam. Napriklad "Divna rodinka" - takovz pochybny pan s pochybnou manzelkou a dvemi detmi. Ty se mnou ovsem jezdi casto odpoledne, ne rano, nebo je potkavam jak sankuji - rozumej deti ne rodice. Dale se mnou jezdi "Cervenokalhotnik" - cca. 35 let, casto nosi cervene kalhoty, ma bryle a vousy. Vystupuje na konecne tramvaje. Cte si. Casto. Vetsinou knizku, nikdy jsem ho snad nevidel s novinami. Ten ale dneska s nami taky nejel.
Dale tu mame "Kratkou sukynku' - mlada slecna ci pani. Zrejme nova, protoze jsem si ji zacal vsimat az v posledni dobe. Jezdi az na konecnou, pravdepodobne. Nosi vzdy kratkou sukynku, zrejme ma jen jednu, protoze ma stale tu samou, cernou. Cca. 175 cm vysoka, svetle hnede vlasy. Nosi kozacky. Minule jela s nejakym panem, starsi muz okolo 40 let. Nejak se k sobe meli, zrejme pribuznej nebo spolunocleznik. Dneska s nami jela taky.
Casto posloucham co si lidi rikaj. Ne cilene, jen kdyz neco zaslechnu. Tim me upoutali dva mladi kluci, tak do patnacti az sedmnacti let. Rikam jim "Dvojka pocitacovych maniaku" protoze neustale mluvi o pocitacich. Je to zajimave. Nedavno ten jeden spustil "Poslal jsem ti vcera tu prilohu, melo to asi patnact megacu, jaks dlouho to uploadoval??" - tomu jsem jeste rozumel. Pak se zacali bavit o nekom tretim "Von je to uplnej blazen, von je vsude zabanovanej, na Hubech, na ICQcku, proste vsude" - to uz byl tezsi orisek, ale rozlousknul jsem ho. Tak jo, aspon se neco dozvim.
Casto s nami jezdila cestou domu z prace i takova stara pani, zrejme mirne blazen. Vzdy hrozne sprosta a hlasita. Jednou nadavala nejakym detem a na jejich maminku spustila "Vsak voni se na vas haranti stejne vykaslou, ja bych je zabila". Deti jen smutne koukaly a zacali brecet, neb se baly. Maminka byla taky mirne v soku. Vse vyresil ridic, kdyz prohlasil, ze dal nejede, pokud si baba nevystoupi...A tak jsme nejeli a cekali, cekali a nejeli...Pani to nakonec vzdala.
Clovek se obcas dozvi i veci ktere o sobe vubec ani nevedel. Tentokrat ne rannim autobusu, ale v tramvaji cislo 11. Cekam takhle na tramvaj, zima jak v Rusku, kdyz se ke mne priblizi dve duchodkyne. Usluzne jim uhybam z cesty, jednak ze slusnosti a jednak z bezpecnostnich duvodu - clovek nikdy nevi. Duchodkyne se postavi vedle me a uz to jede... Jak je to dneska hrozne, jak nikoho nic nezajima, jak jsou lidi lhostejni... Se zajmem posloucham, i kdyz se tvarim jakoze sleduju zda uz ta 11 jede. "No jo, jenze te dnesni mladezi je to jedno, ty zajima jen sex a drogy... A penize, samozrejme". Zpozornim.... Druha babca vsak nasadila vsemu korunu, kdyz s patetickym tonem pronesla recnickou otazku "No jo, pani, ale co my s tim nadelame?? Nic!". To uz jsem malem vyprskl smichy, chtel jsem se jich zeptat, zda by nechtely dat lajnu koksu po tom, co bychom se ve trech pomilovaly, samozrejme za tucny financni prispevek - oni me, nebo ja jim?? - ale udrzel jsem se. Debata pokracovala i v tramvaji, tu jsem bohuzel neslysel, neb jsem byl v jinem voze...
Ve vysledku jsem budto sexualni fetak nebo nejsem mladej. Otazka je co je horsi :-)

Vcera jsem se nechal ukecat ke hre Bolivie... Popularni hra v hospodach 20.stoleti, neco jako ten Mexikanec jak okradal lidi - Jednorukej bandita!
Priserna opilecka hra. Nastinim pro ty co neznaji. Casto se tato hra jmenuje "krabicky", my ji nevim proc rikame po zemi Simona Bolivara. Zakladem je krabicka sirek, ktera se dle pravidel postavi na roh stolu, zespodu se do ni cvrnkne a po dopadu na stul se vidi vysledek, jenz je zavazny pro dalsiho hrace v poradi. Jedna strana je nula /ta nejvetsi/, druha velka jsou dva loky, postavi-li se krabicka na sirsi stranu pije dalsi hrac pulku toho co ma a podari-li se postavit sirky na "stojacku" pak dalsi hrac pije vse co ma. Jsou i postihy pro hrace jenz to cvrnkne blbe - spadnuti na zem vse co ma, spadnuti do jakekoliv sklenicky - vypiti veskereho obsahu, rozehrani z nespravne strany krabicky - pije vse co ma ve sklenici atd. atd. Dalsi pravidla o otoceni smeru ci dovolene pauze v piti se regionalne lisi.
Kazdopadne tuto hru kdysi nekdo vymyslel aby zvysil obrat sveho pivovaru, protoze pri trose smuly se muze v klidu stat, ze behem pul hodiny vypijete tri, ctyri piva...:-(. Nastesti jsem ale vcera mel stesti, takze jsem mel jen dve pulky, cimz nasledky nebyly az tak hrozne.
Taky se mi padarilo doma vyresit situaci, kdy hraju na pocitaci a pritelkyne se diva na televizi. A ted ona nadava, ze slysi jen pocitac a ja zase ze slysim jen televizi. Vcera jsem to vyresil - sluchatka. Proc me to jen nenapadlo drive!!! Takze to ted u nas vypada asi tak, ze v televizi bezi francouzsky film a mne se ze sluchatek ozyva "Tata Medved, druzstvum Alfa a Bravo, presun na pozici Ai57" "Rozumim Tato Medvede", "1: na 9 hodine vojak, 400 m" ci "Sakra, 1 to koupila".... Nejsem dobrej v techle hrach, nedavno jsem omylem postrilel pulku druzstva Bravo /sli ze spatneho smeru, trubci!/...musim se poradne ucit.


Tak zatim, mejte fajn den

Arnold J.Rimmer

1 Comments:

Okomentovat

<< Home