Rimmeruv Svet

Vítejte na stránkách plný zázraků, poznání a.... zázraků! Vítejte v Rimmerově Světě!

pátek, března 11, 2005

Nemoc a podivna emigrace

Jsem nemocnej. Ach jo. Já to ale avizoval. Lezim doma v posteli a premyslim o cem bych psal. Uz jsem zblbly ze vsech tech telenovel a ruznych blbosti co v televizi davaj. Budu muset vypnout tu televizi.
Hasek do Sparty, ach jo, to je dalsi zprava, ktera me vubec nepotesila. Co s nim budeme delat, vzdyt on uz ma nejlepsi leta za sebou...! V posledni dobe nechapu co vsechno nase vedeni dela. Matusovic, dobre, nakup na budoucnost i kdyz ho nemam rad. Hasek?? Proc? Mame Voriska, i presto, ze nehraje nic moc, tak to co si odehraje Hasek zvladne taky a hlavne je mladsi. Heinz, proc dalsiho ofensivniho hrace? Jak rekl jeden muj znamy - vypada to, ze nad Spartou lames hul. To primo ne, ale jsem dost rozmrzely.
Dnes jsem dostal zajimave reference na muj blog (navic pres ICQ :-))... Udajne pisi jako Halina Pawlovska. Nevim jestli to je plus nebo minus... Shodou okolnosti jsem ji vcera, ne predvcirem videl v televizi. Mela na sobe nejaky priserny cerveny klobouk. Ale neco hrozneho. Mel jsem sto chuti to sem napsat, ale pak jsem si rekl, ze nebudu hazet jedovatou slinu. Jenze jak jsem dostal to prirovnani, tak mi to nedalo a napsal jsem to sem. Omlouvam se :-) Nevim komu, zda Pawlovske nebo vam. Asi obema.
Vcera me zaujala jedna teletextova zprava... Zprava o emigraci z Rakouska do Cech. Bylo to velmi podivne, vetsinou se utika obracene. Jak drive tak nyni. Rozdil je jen v tom, ze drive to byli Cesi, dnes Indove, Iranci ci Bulhari. Ale ne, tyhle ctyri se vydaly opacnym smerem... Blazni, silenci, zmatenci? Ptam se sam sebe. Nebudu vas napinat, nejsme na tom jeste stale lepe nez Rakousko (odbocim, protoze ac se to dneska muze zdat absurdni, tak v roce 1947, kdy nasi vyhrali MS v hokeji v Praze, tez diky tomu ze v poslednim zapase Rakusane neprohrali s vysokymi favority Svedy, posilali Cesi jako vdek do Rakouska spousty vagonu pomoci - tenkrat jsme na tom opravdu lepe byli). Ti ctyri uprchlici totiz byly zeleznicni vagony! Ujely ze zastavky Gmund a prejeli hranici az do zastavky Ceske Velenice... Na Ja, Osterraich is nicht Gut! Ceska koleje je lepsi... My uject do Cech!.... Pripomina mi to toho americkeho vojaka co kdysi emigroval do Severni Korei. Nebo toho herce, James Dean se tusim jmenoval, ktery zase uplachl do NDR.
Ale abych dopovedel ten pribeh tech vagonu. Nikdo je zde necekal, zadny uvitaci vybor! Zklamani. Navic je v posledni chvili dali na vedlejsi kolej, no to je uvitani! Vzteky si to narazili do jiz odstavenych vagonu. Prask! A mate to!

Uz se tesim az budu zdravy. Nebavi me lezet v posteli a kdyz pisu blog, tak mam zase spatnej pocit, ze nelezim. V pondeli jdu do prace. Nebavi me byt doma.

Tak zatim, preji pekny vikend

Arnold J.Rimmer BDP

3 Comments:

  • At 9:57 dop., Anonymous Anonymní said…

    Ahoj Rimmere,

    nevím, jestli bych Tvé psaní přirovnala k Halině. Přijde mi, že Tvůs ostrý jazyk, společně s ironií a vtipem je lepší. Teda až na ten poslední příspěvěk, ale to bylo doufám jen tou nemocí. Takže jen tak dál! Už se těším o čem se dočtu příště.

     
  • At 2:02 odp., Blogger Arnold J. Rimmer said…

    Ano, posledni přispěvek se dvakrát nepovedl, ale já doufám, že tim novým jsem trošku vyrovnal skore.

     
  • At 11:49 dop., Anonymous Anonymní said…

    Hele ja si myslim ze Arny je frajer, to vis on nemel ty moznosti, ty spravne rodice. Mel jen sve spatne rodice. Ve 14 se s nimi rozvedl a museli mu pujcovat psa jednou za 14 dni na vikend. Jeho bratri meli vsecko, a on jen zrzave vlasy a zarustajici nehty...

     

Okomentovat

<< Home