Rimmeruv Svet

Vítejte na stránkách plný zázraků, poznání a.... zázraků! Vítejte v Rimmerově Světě!

pondělí, března 14, 2005

Kačenky a strašidlo - upraveno

Nedele - posledni den vikendu. Zitra se konecne chystam do prace, aby hora papiru na mem stole nebyla velikosti Mount Everestu, ale pouze velikosti Gerlachovskeho stitu. Jsem zvedavy kolik firemnich mailu budu mit v emailove adrese. Tip je okolo 25, pokud se nezblazni kamaradi a nezahlti mi svoji "emailovou konferenci"...
Odpoledne pujdu na malou prochazku. Aby sok nebyl tak velky. Plan je jasny - okolo rybnika krmit kachny. Krmeni kachen me pronasleduje taky dlouhou dobu. Co cert nechtel, vetsinou na kazde dovolene se nejake krmeni kachen naskytne. Potom tedy neni divu, ze v mem rodinnem albu se nachazeji takove skvosty, jako fotka "Krmeni kachen v Olomouci", "Kachny na Vltave" ci "Frankfurt n/M. - krmeni kachen". Je to posedlost?

Zvlaste krmeni kacenek v Olomouci melo svuj puvab. Je to asi dva roky zpet, co jsem byl v tomto meste, ve meste kde se dle meho nejde ztratit. Ano, a to dokonce jsem se i snazil, abych zabloudil, lec vzdy jsem se ocitl na miste, ktere mi neco rikalo. Posledni pokus byl velmi nadejny. Rikal jsem si, ze me prestaly bavit pamatky, mesto, ruch - toho jsem mel dost celou dovolenou. Chci na venkov, do poli, do luk a haju. Nasel jsem si mensi zastavku vlaku v Olomouci a cekal co prijede. Listek jsem si koupil do nahodne vybrane zastavky, mam ten dojem, ze to byly Semice na Hane. Prijel motorovy vlacek. V Krupce u Teplic, kde tento vlacek jezdi na trase Decin - Krupka - Oldrichov u Duchcova, tomu rikaji "Kozi draha". Dodneska jsem nepochopil proc a z jakeho duvodu.

Ale to jsem odbocil. Vylet do Semic se moc povedl, klidny venkov, pohodicka. Cestou zpatky jsme vystoupili na spatnem olomouckem nadrazi ci spise zastavce, mel jsem radost, ze konecne bude nejake dobrodruzstvi, ze konecne jsem se v Olomouci ztratil. Nastoupil jsem do do prvni tramvaje co jela... Druha zastavka byla "Namesti Hrdinu" - tudiz oblast kterou jsem jiz duverne znal. Byl jsem znechucenej.

Ale to jsem odbocil jeste vice. Krmeni kacenek v Olomouci melo ten nadherny prubeh v tom, ze behem deseti minut jsem mel k dispozici vsechny kachny v Olomouci... Zprava, ze sileny Prazak rozdava ZADARMO! svoje bohatstvi se mezi zviraty rychle roznesla. Z puvodnich peti kachen, jenz pod mostem dostavaly pridel jidla, se najednou utvorila smecka snad ze triceti ci ctyriceti zvirat. Poslal jsem posla koupit dalsi pridel do mistni samoobsluhy... Ale ani to jim nevydrzelo dlouho, zakratko vsechno sezraly. Doslo jidlo - do kachen jako kdyz streli. Marne jsem patral v pameti kde jsem takove chovani naposledy videl...

V jednom casopisu jsem dneska cetl anketu, koho lidi povazuji za nejvetsi objev v televizi za rok 2004. Odpovedi me dost neprekvapily. Samer Issa, Aneta Langerova ( i kdyz tu nekdo obdivoval za to, ze i pres to, ze vyhrala, sebou nenecha manipulovat a je stale svoje, coz se mi na ni tez libi), Petr Sveceny (sportovni komentator), Vojta Kotek a ten druhej ze Snowboardaku. Premyslel jsem o tom a mam dojem, ze nejvetsim, nejznamejsim a nejvice vysilanym clovekem je zcela nekdo jiny. Popisu vam ho. Starsi sedivy pan, bryle, nausnice v uchu a zovialni chovani. Mam dojem, ze jmeno Horst Fuchs vam neni nezname! A to je muj objev roku. Protoze jakmile se zadivam na televizi, zvlaste rano pri vstavani do prace, tak vzdy vidim tohoto cloveka jak bud mava panvickou, nebo vyrabi jablecne pyre ci zveda vysavacem bowlingove koule. 1 2 3 a je to! Tez umi udelat ze zasvineneho auta auto zase zcela ciste. Rika tomu Platinum efekt. Skoda ze nemam auto, hned bych zakoupil. Nezlobte se na me, ale toto je skutecna hvezda ceskych televizi, protoze tolik casu, kolik ma on na televizni obrazovce, nema Samer Issa s hereckou Issovou a Helenkou Vondrackovou ani dohromady.

Jinak vcera byla anketa TyTy, kdyz uz jsme u tech slavnych. Ani nevim kdo vyhral, budu se muset zeptat. Mam ale dojem, ze sportovnim komentatorem roku byl urcite zvolen vsemi milovany Vaclav Tittelbach. Tento clovek, na ktereho kdyz poslete do Novy kritiku, tak vam odepisi neco ve stylu "jedna se o stvavou kampan proti nasemu komentatorovi". Tak jo, Vasku, vsak mi vime! Jeste zajimavejsi je ale odpoved na otazku "Kdo urcuje kvalitu komentatoru a jejich zarazovani na prime fotbalove prenosy?"..... Redakce Sportovniho zpravodajstvi, konkretne sefredaktor. A tim je..... Vaclav Tittelbach! Nedavno po pratelskem fotbalovem zapase se Slovinskem, jenz nam skvelym komentarem opet "zkraslil" Vaclav Tittelbach, behal po diskusich i seznam jeho nesmyslnych hlasek, omylu, nejasnosti ci absolutnich nepravd. Ten prispevek mel cca. dve strany. Pokusim se vam ho najit a ukazat par prikladu....

Par "usmevnych" prikladu Vaclavovi prace /jsem placen za stvavou kampan :-)/
1)"Cimirotič je opravdu slovinská hvězda. Vždyť už v 17 letech hrál za slovinskou sedmnáctku."
2) "Je zajímavé, že Blažek je vlastně jediným hráčem z české ligy v základní sestavě. ... Tedy kromě Poláka."
3) "Slovinci jsou hodně podobní Finům, protože Slovinci jsou v žebříčku 42. a Finové 43." (ano, stylove hraji naprosto stejne....)
4)"Jarošík má právě na Slovince velmi dobré vzpomínky. Hrál proti nim v Ostravě, kde jsme prohráli 0:1..." (zrejme si tenkrat Jarosik vsadil na porazku sveho tymu... ze by s Tittelbachem?)
5) "Lokvenc v koncovce váhal s přihrávkou na Juna a tím zbrzdil naši rozehrávku." (prestavuju si to asi takto: Lokvenc, v pokutovem uzemi soupere, vahal s prihravkou na Juna, jenz stal na pulici care a tim padem, nase rozehravka utrpela...)
6)"Slovinci na tom posledním mistrovství Evropy, na Euru, prohráli všechny zápasy, a to s Jihoafrickou republikou..."
------------------------
No nic, s moudry naseho genia se radeji rozloucim. Venku zacal dest se snehem, takze vylet asi nebude. Budu to muset zitra nejak prezit. Tak preji pekny zbytek vikendu, popr. hezky nastup do noveho pracovniho tydne.


Arnold J.Rimmer BDP

DODATEK: tam jsem se dozvěděl, že to byl jen nominační večer, až pravé vyhláíšení bude až za měsíc! Tak se omlouvám za špatné informace.

3 Comments:

  • At 10:53 odp., Blogger Running Shadow said…

    ta pasaz o Horstu Fuchsovi je fakt dokonala ... jeste ted se smeju.

     
  • At 3:34 odp., Blogger Arnold J. Rimmer said…

    Running Shadow: dik, jsem rad, ze jsi se pobavil. Jen vic takovych spokojenych ctenaru :-)

     
  • At 1:15 odp., Anonymous Anonymní said…

    Ha, ha, to je humor, jako ze Swifta, jemny jako dyka, jeste ted se tomu musim smat. Ty bys Rimmere taky koupil vsecko: "zaslete mi urychlene sadu na lesteni slonu, ktera si poradi i s jejich nejzaludnejsimi zahyby". To ja bych si objednala pouze jednu pocitacovou hru - sel bys do toho se mnou? Ja budu Riviera Kid a ty......vis

    Jinak super. Chtelo by to vic obrazku (zkus treba muj - dej svetu poteseni z meho tela ) Al Eso je fakt trida "je to frajer". Hned mi bylo jasny, ze je blizko protoze akcie gumaren vylitly nahoru.

     

Okomentovat

<< Home