Rimmeruv Svet

Vítejte na stránkách plný zázraků, poznání a.... zázraků! Vítejte v Rimmerově Světě!

středa, března 16, 2005

Zapisnik slavistickeho strelce

Po vcerejsim dnu, kdy mela byt zverejnen dlouho ocekavany vysledek korupcniho jednani klubu Sparty Praha, a kdy verejnosti nebylo sdeleno nic, rozhodl jsem se vlastnimi prostredky patrat po skutecnem stavu veci. Jelikoz media "breaking News" neprinesla, budu to muset udelat za ne.
Po precteni teletextove zpravy, jenz se nesla ve smyslu "Pripad je uzavren, udaje jsou zatim tajne" jsem prastil pesti do stolu a vyhruzne pronesl "Tak tohle ne! Tady vam psenka nekvete!: Okamzite jsem vyslal posly aby patrali po vsem moznem, co by melo s touto kauzou cokoliv spolecneho. Dneska rano uspech...! Dostal se ke mne zapraseny, zamasteny denicek jisteho cloveka. Koupili jsme ho v antikvariatu na Namesti Dr.Holeho v Libni za 19 Kc plus slib, ze uvedeme misto nalezu. Cteni bylo fantasticke a ukazovalo pili s jakou dotycny hledal vinu korupce v radach prazske Sparty.
Dovolil bych si citovat ze zapisku:
Unor 2004 - zapisek 1: Uz se na to nemohu divat, jak ta uplatkarska Sparta dela sve spinave obchody! Je to des! Moje jmeno je Coptan (ve skutecnosti se jmenuju jinak, ale spartanska mafie ma sve prsty vsude!). Rozhodl jsem se ocistit cesky fotbal a donutit CMFS preradit Spartu nejmene do divize! Nedelam to kvuli tomu, ze fandim Slavii, ale kvuli pocitu, ze uz se na to nemuzu dal divat! Smrt uplatkarske Sparte!
Unor 2004 - zapisek 3: patrani se dostalo na dobrou cestu! Muj zdroj, rikejme mu treba Tajemnik, mi sdelil skutecnost, ze o korupcnim jednani Sparty se bude jednat na Letne, na tom stadionu co nacerno postavil ten gauner Mach! Budu tam. Sice nevim jak, ale budu tam. Takova prilezitost se nesmi nechat jen tak promarnit.
Unor 2004 - zapisek 5: Mam to!!! Mam napad jak se dostat na Spartu.Je snad nekdo chytrejsi nez Coptan?
Unor 2004 - zapisek 6: Pred akci jsem si dobre precetl knizku "Rychle Sipy a navrat Velkeho Vonta". Zvlaste pasaz ve ktere se pise o tajne akci na Kocourim hradku a o zpusobu maskovani. Vim jedno - az nekomu upadne kus jidla, nesmim ho za zadnou cenu zvednout, nebo me to prozradi. Cas schuzky se blizi!! Tes se Sparto, prichazi Coptan!
Unor 2004 - zapisek 9: Jsem v tajne mistnosti letenskeho stadionu. O tajne mistnosti vedi vsichni, kdo jsou v predstavenstvu Sparty a ti co videli primy prenos zapasu Sparta Praha vs. Real Madrid. Cesta sem nebyla tak snadna jak se zdalo. Pres ochranku Sparty jsem se dostal v prevleku za hracskeho agenta Pustku. Tajnou mistnost jsem nasel tim, ze jsem se zeptal uklizecky. Bezelstne mi prozradila, kde to je. Povazovala me za pana Celtu, nevim proc?? Jeste rikala "Mirku, ty si to snad nikdy nezapamatujes!". Dokonce mi tajnou mistnost i odemkla a nabidla salek kavy. Odmitnul jsem. Ac jsou spartansti sefove hloupi, jejda jak jsou oni hloupi, tak mam dojem, ze pokud tam budu sedet, tak nic projednavat nebudou. Jdu hledat skrys!
Unor 2004 - zapisek 10: Skrys nalezena!!! Mel jsem na vyber dve skrine a misto v rohu za almarou. Co dela almara v tajne mistnosti ale nevim. Vybral jsem misto za almarou, tam budu vse dobre slyset a budu moci i zapisovat.
Unor 2004 - zapisek 11: Uz to zacina, uz to zacina! Prichazeji, nic nevidim, protoze vyhled neni moc dobry, ale slysim vsechno. Uvodni kecy, nic zajimaveho.
Unor 2004 - zapisek 12: Stale nic zajimaveho, takze napisu aspon sestavu. Stejskal - Kozel, Penicka, Suchoparek, Novotny - Poborsky (to hovado!!!), Lerch (67.Hysky), Bejbl, Smejkal (80.Hunal) - Vagner, Smicer (71.Vavra) E..sakra, proc pisu viteznou sestavu mistrovske Slavie v roce 1996, chtel jsem napsat sestavu dnesni konference. Takze Prezident Smetak, reditel Celta, trener prvniho druzstva Kosttreba, tiskova mluvci Lenka Rukova. To je elitka....fuj!
Unor 2004 - zapisek 13: Smetak: "A jak jsme na tom jinak??" Kosttreba mu odpovida ăJe to spatny, Banicek ma naskok, hraci jsou flakaci a vubec! Jsme vyrizeni!" Chtel bych ted videt Smetakuv oblicej... cha cha! Lenka Rukova tomu nechce verit "Nejake konstruktivni reseni by nebylo?" Kosttreba je viditelne nalomeny..:"Konstruktivni reseni??? Jsme vyrizeni!" Celta zasahuje "Jeste nikdy nebylo tak zle jak to vypada pane trenere" Kosttreba ovsem exploduje "Jsme vyrizeni!!!!" Najednou rana! Asi Smetak bouchnul pesti do stolu protoze se najednou ozvalo "Tak dost! Neco musime vymyslet! Mirku, vezmi telefon"! Ha! Je to tady
! "Ja proc, zase ja??? Vzdycky to zbyde na me!!!" vzteka se Celta.
"Kdo je sportovni reditel?? Vy. A prinejhorsim, kdyby na to nekdo prisel, tak na vas se nejlip hodi slabomyslnost!" utre ho Rukova..Slysim vytaceni telefonu a vykrik "Paneboze, ne z pevne linky, ale z anonnymniho mobilu!" "Jsme vyrizeni!!!" komentuje deni Kosttreba,
Unor 2004 - zapisek 14: Slysim nejake nesourode huhlani. Co to muze byt?? Telefon je asi u konce. "Ty vole, Mirku, co to melo znamenat?? Proc do toho telefonu tak huhlas a menis hlas???" nadhazuje tema Smetak. Slysim hroznej smich a Celtova slova "To je na zmateni, co kdyz nas odposlouchavaj?? Aby nevedeli, kdo to mluvil". Blbci! Ja jim ukazu! "Stejne nam to nepomuze, jsme vyrizeni" - Kosttreba uz ztraci nervy, jak je videt.
"Panove, je to zajistene. Mluvil jsem se Sedivakem a vecer mam jeste zavolat tomu z Melnika, jak von se jen jmenuje??? Ten hlavni, no? Vsak vite vo kom mluvim, ne? Jinak mam prej pojistenyho i Dvorecaka, to je ten mladej, nadejnej. Vsechno pude, Sparta Forever!" informuje ostatni o vysledku rozhovoru Celta.
Unor 2004 - zapisek 15: Nejake podezrele ticho najednou" Jako by neco videli. Jsem posr... sakra, ta tuzka nepise, jsem prozrazenej??? Jdou ke mne...budu se radsi bit nez bych vydal zapisky. Zabocili ke skrini!!! Otviraj ji! Slysim hystericke kriceni Rukove.Celta vykrikuje "Lezka Ven!". Co co tohle je? Nicemu nerozumim. Stoji u skrine a koukaj do ni.. No to snad ne, Vladimir Liska vyleza ven! Hura, ten urcite dokaze moje svedectvi, Sparta je na kolene. Ja, Coptan a Vladimir Liska usvedcujeme uplatkarskou Spartu. Ne, jinak "Vladimir Liska a Coptan usvedcuji uplatkarskou Spartu! Uz vidim ty titulky na idnes. V diskusi se mi budou muset vsichni klanet a omluvit. Dej jim Vladimire, jen do nich!
Unor 2004 - zapisek 16: "Tak co tady delas, Vlado?" pta se vlidne Smetak. Do nich, do nich!! "Slysel jsem vsechno, vsechno mam nahrane na teto pasce! Odnesu to na policii!" hrozi Liska. Tak to ma byt, jinak paska, to me nenapadlo, to by bylo mozna lepsi nez to zapisovat. Tak priste.
"No, tak snad nebude tak zle, Vladimire, muzeme se domluvit, ne?? Co takhle prohra Sparty v derby a dejme tomu primluvu u par rozhodcich? Plus treba prepusteni jednoho, dvou vetsich sponzoru Sparty pro Slavii, co na to rikas??" snazi se Smetak uplatit Vladimira. Ted se ukaze jaky je rozdil mezi hnusnou Spartou a cistou a krasnou Slavii! Vladimir tohle nikdy nevezme, nikdy!! Uz jim odpovida:" Vy si opravdu myslite, ze si me muzete koupit za prislib par bodu pro Slavii ci vitezstvi v derby?? Jste blazni" Ja to rikal, at zije cista Slavie! Vladimir pokracuje, ted zrejme nasadi tvrdsi kalibr :"Mne na nejake Slavii nezalezi, at treba sestoupi! Reknu vsechno policii, pokud mi nedate vilu a nove auto! Mne osobne, protoze ja mam tu pasku a ne Slavie!!!" Derou se na me mrakoty. Co to rekl?? To je nejaky vychytraly plan??
"Dobre, mas to mit!" souhlasi Smetak. A ted tu kazetu. Nedavej Vladimire, nedavej, mysli na Slavii!..... On jim dal tu kazetu, on... dal tu kazetu.... Vsechny dukazy jim dal.... Moje srdce, jde na me nejaka slabost, nemuzu uz psat a ani dejchat, Slavia For

Zde zapisky Coptana konci. Co se stalo dal s timto mladym muzem nikdo nevi. Je to zahada, ktera uz se ani nikdy nevyresi. Stejne tak zda to tak bylo nebo nebylo, protoze pan Liska mlci.

Arnold J.Rimmer BDP a Coptanovi zapisky

PS: tento pribeh ma se skutecnosti spolecneho asi tolik jako cabajka se zdravou vyzivou nebo tucnak patagonsky s predsedou OSN :-)))

6 Comments:

  • At 2:53 odp., Anonymous Anonymní said…

    Greeeeeeeat !!!!!
    thehehe....Maccros nemůže nic moc psát, páč nevidí přes slzy smíchu....což je v práci trochu divný, ale co.....:-))))

     
  • At 3:03 odp., Anonymous Anonymní said…

    :-))))))
    no comment

     
  • At 6:26 odp., Blogger Arnold J. Rimmer said…

    Maccros je můj nejoblíbenější čitatel, vždycky mi napíše nějakou chválu. Samozřejmě děkuji i NFL. Doufám, že další články budou stejně tak populární.

     
  • At 8:54 dop., Anonymous Anonymní said…

    Yes. bingo, bomba, výborné. Krásně mě to naladilo po ránu. :)))))

     
  • At 1:58 odp., Anonymous Anonymní said…

    Sparta - čistá jak slovo boží.....
    Dnešního dne se fotbalová veřejnost dozvěděla pravdu ohledně korupce ve Spartě. Státní zástupkyně případ odložila pro nedostatek důkazů. Ano, existuje telefonát, kde někdo manipuluje rozhodčího a to tak , že má pomoct Spartě k dobrému výsledku, ale neví se kdo.....
    Přesněji řečeno to ví jen bůh (a pan rozhodčí -pozn.redaktora). A jelikož prvně jmenovaný nechce nic říct, tak je Sparta čistá jako slovo boží......

     
  • At 2:29 odp., Blogger Arnold J. Rimmer said…

    Done Cico, bohuzel tohle je realita. Ja s tim nic neudalam, ale nebyl bych to ja, kdybych si z toho neudelal legraci. Popravde, kdo je dneska bez viny at hodi kamenem....

     

Okomentovat

<< Home