Rimmeruv Svet

Vítejte na stránkách plný zázraků, poznání a.... zázraků! Vítejte v Rimmerově Světě!

pondělí, března 14, 2005

Diskusní příspěvek

Dneska jsem zcela náhodou narazil na jedné internetove diskusi na tento zajimavý příspěvek:

Zdravicko,
muze mi nekdo vysvetlit co, nebo kdo je "Ace RIMMER". Nejak sem to nepodchytil... z prispevku tady mam pocit ze se zrejme jedna o nejakou super hyper kultovni postavu. Ale fakt sem to nikdy neslysel a ted googlim a taky nic moc (akorat se tak podepisuje kazdej druhej na diskusich).
*****
Ano, ten každej druhej na internetovych diskusích, to jsem byl jistě já...:-)

Tak zdar - Nachystejte květináče, na Vánoce jsem zpátky. Nebo tak nějak :-)

Arnold J.RImmer BDP

Eso Rimmer

1 Comments:

  • At 8:31 odp., Anonymous Anonymní said…

    Ahoj Arnýýýý,
    špionážními postupy jsem se sem též dostal. Nemám teď čas si číst, ale ještě se stavím. chobotel

     

Okomentovat

<< Home