Rimmeruv Svet

Vítejte na stránkách plný zázraků, poznání a.... zázraků! Vítejte v Rimmerově Světě!

pátek, dubna 08, 2005

Drahe koule a ja...

Dnesni den je divny. Opravdu divny. Ono celkove je posledni obdobi takove pochybne a prapodivne. Abych rekl pravdu necitim se moc dobre. Jsem podrazdeny, staci mi sebemensi malickost abych se rozcilil a nechal se vytocit. Vetsinou to odnasi ten kdo si to vubec nezaslouzi. Spatne spim, nechutna mi jist...
Jsem nejaky rozevlaty. Dneska rano, kdyz jsem jel do prace, tak jsem mel chut vykaslat se na dnesni den. Jen tak jezdit autobusem z mista na misto, sledovat co se kde deje, co kde v Praze vyrostlo noveho za stavbu ci co naopak zborili. Jen tak bezcilne jezdit MHDeckem, vzdycky nekde prestoupit jet zase nekam jinam. Pripomina mi to moje mladi, kdy jsem se na maturitu ve svaty tyden neucil jako kazdy jiny doma ve vane,ve kresle ci v posteli, ale jezdil jsem takto autobusem sem a tam a ucil se maturitni otazky z literatury. Pozdeji jsem zjistil proc. Protoze v autobusu me nic nevyrusovalo, nemohl jsem se zabyvat jinymi vecmi jako je televize, pocitac, jidlo, piti ci vana. Ne, musel jsem sedet v autobuse a jet a u toho se ucit co kdo napsal... Stejne jsem to nestih, poslednich deset otazek z cestiny jsem se nenaucil a prosil Boha, aby mi dal otazku od cisla 1 do cisla 25, ktere jsem mel naucene. Ale to jsem odbocil nekam trosku jinam. Ja se totiz vzdycky zakecam.

Nakonec jsem do prace prece jen dorazil. V hale hotelu byl zajezd... To nejhorsi co me mohlo potkat. To zas bude cesta. NE! Dneska cekat nebudu. Takze jsem si dal devatenact pater pekne po schodech. Reknu vam, nikdy bych nerek ze to je tak vysoko. Vzpomnel jsem si u toho na Beziciho stina a jeho pravidelne ranni behy. A musim rict, ze cloveku hned tech 19 poter neprijde az tak hroznych. Kazdopadne jsem to vybehnul...no trosku silne slovo. Vysel, abycho byli objektivni

Vcera byl ctvrtek. Tudiz dalsi bowling. Automaticky uz na nej chodim s tim, ze bude masakr a ja dostanu zase pekne na zadek. Vcerejsek nebyl vyjimkou. Byli jsme na draze cislo 2 a vsude okolo byla priserna parta Hic. Takove Paseky, rekl bych /kdo nerozumi, Paseky je hrozna fotbalova jedenactka z filmu "Kozene slunce"/. Opravdu, ani neumeli tu kouli drzet. Ale je pravda, ze Paseky z nasi leve strany se pak nejak rozhazeli a obcas hodili i vic nez ja. Ja vim, pokoru mam mit.
Vcerejsi hra nebyla tak spatna jak se zdalo. Prvnich pet her celkem uchazejici, je pravda, ze drive bych rekl prumernych, ale ve stavu jakem jsem je i ten prumer uspech. Nahazel jsem par dobrych kol a hodu, vedl jsem 4:1 na hry.
Konec byl ale opet ve stare dobre taktice. Trapeni, trapeni, trapeni. Pet her za sebou jsem projel a zase celkove prohral... o desivych... No hodne bodu.
Uvazoval jsem na tou krizi. Vcera je jasne proc jsem prohral - podcenil jsem prisun tekutin, piva. Ne ze by ho bylo malo, spise malinko moc. Asi zasadni muj vcerejsi problem. A druha moje chyba, dlouhodoba?? No chyba... ja myslim, ze to neni chyba, spis styl.Snazim se hazet stylove ciste - tudiz ne tolik popularni hodit kouli pet metru pres sebe na drahu a ono se to tam nejak dokutali. To prehanim, hazet pet metru pred sebe trvale /tudiz ne jednou, dvakrat/ jsem videl jen jednou. Takoveho borce v herne na Andelu. Tenkrat tam meli jeste drevene drahy, takze si umite predstavit jakou ranu udela koule hozena pet metru pred sebe na drevenou drahu. Je to neco jako BUUUM, ale mnohem horsi.
Ale to jsem se opet dostal nekam jinam. Zpet z Andelu do moji domovske herny. Snazim se posilat ty koule ciste, hezky. Tak aby kdyz to nekdo znaly uvidi, aby rek - jo, tak ten uz to nekdy hazel. Fakt by asi nebyl problem to nejak tak hodit a trefit prostredek. Ale to me proste nebavi.
Problem je, ze ja to treba i hodim krasne bezhlusne, koule se pekne posouva po draze, ale netrefim zase ten stred uplne tak jak bych si predstavoval. Nedam to. Hazim pekne, ale na prd. Tak mam ted dilema... hazet lajdacky a treba, opakuji treba, neco shodit a vyhrat, nebo se snazit hrat peknym stylem a byt neustale porazen?? Zatim drzim druhy styl, uvidime jak dlouho mi to vydrzi.

Kazdopadne nejvetsi legrace byla kdyz jsme skoncili a uz se prezouvame. A pani od Pasek zleva /to jsou ti co se na konci tak zlepsili/ k nam prisla a povida "Vy snad chodite hrat kazdy den, ja vas pozorovala a vam to tak jde". Pritelkyne odpovedela "Ne, my chodime jednou za tyden", ja o trochu vice nabrousene "Hral jsem zase mizerne jako obvykle"... Doted nevim jestli to mela byt provakace, ci zda pani obdivovala muj cisty styl hry /kterej zase az tak cistej neni, co si budeme rikat, ze/. Kazdopadne v tu chvili jsem to bral jako provokaci, ted uz bych to videl jinak.

Je to jako z fotbalem. Vzdycky rikam "ja uz na ne v zivote nepujdu, na Letne uz me nikdy nikdo neuvidi" a za 14 dni jsem tam zase. Takze i kdyz na bowling nadavam a nejde mi /momentalne, ja doufam ze se to brzo zmeni/, tak na nej prece jen zase pujdu.

Mejte fajn den!

4 Comments:

  • At 11:18 dop., Blogger Running Shadow said…

    .. pripomnels mi toho chlapka jak za nim prijde Panbuh, dloubne do nej prstem, a rekne :"Nechces si vsadit, co kdyby to dneska vyslo ?" a vyznamne na nej mrkne ... a chlapek odpovi ... "... aaale to nema cenu, stejne jsem nikdy nic nevyhral." ... :-)))

     
  • At 11:30 dop., Blogger Arnold J. Rimmer said…

    Vsak ja pritelkyni jeste ukazu... Jinak diky za post a za vtip. Vsak vis, ze ackoliv ted vypadam jako porazeny, tak vnitrne se s tim nikdy nesmirim...

     
  • At 12:13 odp., Anonymous Anonymní said…

    musím se s tebou naprosto ztotožnit v tom, že je opravdu nějaký divný období...a netvrdím to zdaleka sám :-/
    ale teď k tomu bowlingu, nevím jakej mám styl, asi nic extra :-), ale mám pocit, že nejvíc mi to šlo v úplnym počátku mýho snažení...jo bowling je aspoň relativně, v rámci mojí (ne)šikovnosti zvládnutelnej, ale manželka mě tahá spíš na kuželky a to jë fakt síla...nevim, jestli jsi je už někdy vyzkoušel, ale doporučuju zajít :-)))

     
  • At 11:09 dop., Anonymous Anonymní said…

    Takže taktika selhává, styl je sice skoro dokonalej, ale...:-)
    rozhodně se drž druhé varianty, házet lajdácky a možná vyhrávat by tě snad ani nemohlo bavit. :-)
    a co se týká fotbalu....už nikdy, opravdu nikdy, nechoď na fotbal, pokud Sparta rupne se slavíkama :-)

     

Okomentovat

<< Home