Rimmeruv Svet

Vítejte na stránkách plný zázraků, poznání a.... zázraků! Vítejte v Rimmerově Světě!

čtvrtek, března 24, 2005

Better Smeg than Dead!

Sobota se vyvinula úplně jinak než jsem čekal. Ačkoliv většinou takhle informace znamená něco negativního, tak tentokrát změny znamenaly štěstí. Konečně! Po těch smůlách v posledním týdnu-zvláště ten bowling jsem ještě nerozdejchal...
Byl jsem na fotbale... konečně lepší návštěva, těch 5000 sice není žádná sláva, ale stále lepší než minule. Domluvil jsem se, že na fotbal zajdu s jedním se svých kamarádů. Neviděli jsme se od minulého roku. Všechno vyšlo v pohodě, sešli jsme se, ale říká "Já musím hned po zápase zase jít!"... Tak jo a kam jdeš??? Ale, je sraz Červeného trpaslíka, já na tebe uplně zapomněl, až když jsi mi včera volal a na mobilu se mi ukázalo že volá Arnold Rimmer! Ty vole, já jdu taky... Přidal jsem se a hned po zápase jsme vyrazili.
Sraz se konal jako tradičně v opatovské škole. Už jsem tam jednou byl. Těch lidí, překvapilo mě to. Jak je vidět, trpaslíků je u nás dost. Celý festival se konal od pátku do soboty, ale v pátek jsem o tom nevěděl, v sobotu byl odpoledne fotbal a v neděli jsem spal :-).
Hodně mě zaujal pilotní díl amerického Červeného trpaslíka. Abyste tomu rozuměli, tak Američané po úspěchu britského Red Dwarfa si řekli, že něco podobného dokážou taky. Tak natočili podle scénářů Granta s Naylorem svoji versi... Už první překvapení bylo, že Lister je hezčí než Rimmer, navíc je vyšší a vůbec vypadá úplně jinak než si ho člověk představuje a než je v serialu vystupuje. Celkově má ten americký díl něco do sebe, pár věcí je tam vtipných, bohužel se ale člověk neustále neubrání srovnání s britským originálem. A v tom případě se v plné nahotě ukáže kdo je lepší.
Jinak jsem si zopakoval i jeden díl Černé Zmije. Bohužel jsem nestihl další díly či díly "Jistě pane ministře" což je též serial plný britského humoru, navíc o politice.
Konečně po dlouhé době jsem poprvé viděl pana Františka Fuku. Když jsem byl malý, tak jeho recenze v časopisu Score, to bylo něco pro mě. Pamatuju si to jako dnes. Měl jsem všechna čísla od 3 až do čísla... no nevím kolik. Vždycky každý měsíc v trafice jsem se se 30 Kč v kapse ptal:"Máte Score?". Snad nikdy nevyšlo včas, ale nakonec jsem se vždy dočkal. Pan Fuka tam taky psal a já ho tento víkend vůbec poprvé viděl naživo. Měl přednášku o filmech a musím uznat, že tak zajímavé povídání, to jsem dlouho neviděl a neslyšel. Ačkoliv mě filmy dvakrát neberou, tak musím říct, že tentokrát to stálo za to a přemejšlím, že brzy zase zajdu na nějaký do kina.
Na Trpasliconu byli i někteří dabeři Červeného Trpaslíka. Bylo to docela zábavné, ačkoliv občas mě to nějak nesedlo - měl jsem občas dojem, že lidi necítí k ním nějakou slušnost.... Dám příklad: odcházejí, odchází Martin Sobotka a řekne "Nashledanou" a najednou se vedle mě ozve nějaký mladý smrad, s odpuštěním, a zařve "Čáááu!" ale takovým tím tonem který mi prostě nesedí. To mě trošku mrzelo.
Ale jinak dabeři mi přišli jako uplně pohodoví lidé. Třeba pan Hruška, který si zadaboval epizodní roli Caliguly (Známá věta "Jsi nestydatě drzý!"). Přišel mi nejvíce sympatický, spolu s Martinem Sobotkou. Nějak mi nesedl pan Dušek, dabér Krytona, ale to je vyloženě jen můj názor. Jinak pana Hrušku můžete slyšel v serialu "Halo Halo!" kde dabuje "anglického tajného špiona, jenž je vysazen do okupované Francie"
Koupil jsem si i tričko... Černé. S Rimmerem a s větou "Better Smeg than dead!"... Tak uvidím kam budu mít odvahu si ho vzít jako první.
Dneska jdu na další serii bowlingu, tak doufám, že nekrachnu jako minule. Mám novou strategii od Maccrose (tímto zdravím nejvíce aktivního člena mých komentářů :-))), takže doufám, že konečně vyhraju. Budu informovat.

Také se omlouvám, že jsem tak dlouho nepsal - jinak už byli na to i stížnosti! - ale nějak nebyl čas. Budu se snažit to nějak napravit

4 Comments:

  • At 8:49 dop., Anonymous Anonymní said…

    Jak uz jse rekl na Kocourka nemyslis, nejen ze nezavolas, ze je trpaslici sraz, ale ani nekoupis Kocourkovi tricko. Kdyz uz mame spolu ty dvojcata, tak jsme mohli taky vypadat jako dvojcata..

     
  • At 8:51 dop., Anonymous Anonymní said…

    Jo mimochodem, jak dopadl vcerejsi bowling? Zase si rupnul co? Vis ze jsi mel zachranit svou cest...

     
  • At 7:31 odp., Anonymous Anonymní said…

    No jo Sparta a rozhodci :-)))))

     
  • At 5:34 odp., Anonymous Anonymní said…

    co znamená "better smeg than dead"? dik

     

Okomentovat

<< Home