Rimmeruv Svet

Vítejte na stránkách plný zázraků, poznání a.... zázraků! Vítejte v Rimmerově Světě!

pátek, října 21, 2005

Tak ještě sedím v práci, je to šílené...zrovna jsem dostal extrémně špatnou zprávu o ztrátě jednoho důležitého člena posádky srazu...nu, co se dá dělat, rozpadá se nám to pěkně. Každopádně není čas na to ronit slzy, když před námi je zápas podzimu - derby se Slávií.

Jinak nic nového, tento víkend k nám přijela sestra Náčelníka, vlastně už je tu od čtvrtka odjede až v sobotu....takže dneska razíme od osmi na bowling, ona to moc neumí, takže je reálná možnost že bych nemusel být poslední :-). No uvidíme.
V neděli je derby, to už jsem psal a všichni to víte. Jsem moc zvědavý jak to dopadne, každopádně pokud prohrajeme platím flašku bohemácko-olomouckému tandemu Woody-Jet.... Tak snad mě hoši nezklamou. O něco horší osud si v případě prohry přichystal Robin - on teď mě nebude mít rád za to že jsem to tady tak hezky prozradil, ale slíbil že pokud SParta v derby prohraje, tak příjde na sraz s obarvenou hlavou na bílo-červeno...:-)..což by mohlo být zajímavé, ovšem za posměch Slávistů to nestojí.

Tak já jdu domů. Stejně píšu jenom proto, že mi ujel autobus a nechce se mi čekat na zastávce ale tady. Mějte fajn den, já se snad brzy ozvu..

Arnold J.Rimmer, bankrotující organizátor srazu...:-)

1 Comments:

  • At 6:22 odp., Anonymous Anonymní said…

    Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

     

Okomentovat

<< Home