Rimmeruv Svet

Vítejte na stránkách plný zázraků, poznání a.... zázraků! Vítejte v Rimmerově Světě!

čtvrtek, května 17, 2007

Tíživý problém pražských ambulancí

Řekl jsem si, že nebudu líný a budu aktualizovat svůj blog častěji než dříve – tudíž minimálně jednou za měsíc. Problém je ten, že není o čem psát…nic zajímavého se neděje, nestala se převratná změna ani žádný převratný okamžik.

Nicméně, pořád si říkám, že je možná psát blbosti sem než se hádat na fotbal.idnes.cz o nesmyslech.

Zajímavá zpráva proběhla českými medii – obránce pražské Sparty Kučera by měl přestoupit do belgických Brugg.. Ano, jedná se o toho Kučeru, kterého jsme v zimě stáhli z hostovačky v Jablonci a který víceméně hrál na jaře v základní sestavě. A šup, už ho zase chceme poslat pryč…Já teda netvrdím, že to je nějaký super obránce, to rozhodně ne, ale takové točení se sestavou se mi vůbec nelíbí – představa, že koupíme dva nové obránce, třeba právě zase z týmu „FC Výprodej“ (Slovan Liberec) mě evokuje myšlenky na skvělou sparťanskou stopérskou dvojičku – Petrouš s Lukášem…Zřejmě naše vedení má zájem na tom, aby diváci na podzim na Letné zažili více vzrušení….v té souvislosti jsem si vzpomněl, že nedávno jsem četl v denním tisku reportáž o tom jak nějaký pražský radní dělal namátkové kontroly nočních zdravotních ambulancí a zjistil šokující věc, že jsou vesměs absolutně prázdné. Navrhoval bych proto následující /samozřejmě v případě, že sestavíme opět novou stoperskou dvojici/

a) přesunout zápasy Sparty do nočních hodin

b) prázdné ambulance přeměnit na ambulance kardiologie

c) veškeré sanitky směřovat na pražskou Letnou

Garantuji vám, že až pan radní příště zase bude dělat kontrolu /samozřejmě náhodou v době nočního zápasu Sparty/ - na kardiologii prázdno rozhodně nebude…:-).

Další zajímavou událostí je moje misijní cesta na Moravu. Jelikož přítelkyně má týden volna /její doktorka jede na nějaký kongres nebo co/, rozhodl jsem se uspořádat týdenní výlet na které bereme i kola. Původní plán byl nějaké jižní Čechy – okolí Jindřichova Hradce, Českých Budějovic…Pak jsem si však prohlédl rozpis české fotbalové ligy a můj ostrý zrak utkvěl na datu pondělí 21.5.2007, kdy se hraje zápas Olomouc – Sparta… V tu chvíli jsem český jih bleskově odmítnul a s hláškou „Na Hané taky není moc kopců a navíc tam hraje Sparta“ jsem rodinný výlet přesunul do této části republiky.

Kdo z toho nebude mít radost je společnost Student Agency (známé Žluté Autobusy), které mi neustále kolega Geremi dohazuje – na stadion v Drnovicích se totiž pojedu podívat na kole, tudíž zdravěji, levněji…

Pokud nebudu líný na zápisky, budu vás po návratu informovat o mém pátrání.

Arnold J.Rimmer BDP

1 Comments:

  • At 11:38 dop., Anonymous Anonymní said…

    Student Agency jsou feny. Zdražili a opakujou filmy !!! G. :)

     

Okomentovat

<< Home